Kraków ♥

Cześć.
Wczoraj o 3.00 w nocy pojechałam na wycieczkę szkolną do Krakowa , siedziałam z Pauliną , dużo osób pojechało na tą wycieczkę oraz nauczyciele . Najpierw zwiedziliśmy Wieliczkę . Było tak piękne i chodziłam tam nawet 5 km. Potem o 13.30 był obiad . Zwiedzałam także rynek , Kościół Mariacki (Bardzo mi się podobał w Kościele Mariackim Ołtarz Wita Stwosza) ., Sukiennice , Akademia Jagiellońska , Okno papieskie , potem zwiedzałam Wawel , był to taki piękny zamek . Najpierw zwiedzaliśmy groby królów potem pary prezydenckiej , dzwon Zygmunta , pózniej Dziedziniec Królewski a potem pomnik Smoka . Pogoda w Krakowie była piękna i gorąco <3 . Kupiłam trochę fajnych pamiątek i dla mojej młodszej siostry takiego pluszaka wiewiórkę oraz zrobiłam świetne zdjęcia w autobuse i w Krakowie <3 Kraków to najpiękniejsze miasto w Polsce.! <3























Komentarze