6 dni.!

Hello.!
Hej.! Już za 6 dni wakacje <3 jeju jak nie mogę się doczekać się tych wakacji.! Mam tyle świetnych planów na te wakacje. Wczoraj miałam wolne i w ogóle nie trzeba było iść do szkoły, więc pojechałam na zakupy do Galerii Twierdzy w Zamościu i tam kupiłam tyle fajnych i modnych rzeczy : sukienkę , 3 topy , szorty , spódnicę , 3 naszyjniki, sandałki oraz pomadkę do ust.Kupiłam 3 topy takie które bardzo widać brzuch i dla mnie te topy są modne w tym roku.Musiałam kupić te rzeczy na wakacje i myślę że będzie tak gorąco i upał <3 Bardzo kocham dni upalne i ciepłe <3! Już niedługo 30 czerwca jadę na obóz do Józefowa, na 13 dni i myślę że ten obóz będzie udany. 






Dzisiaj pomagałam mamie w domu , posprzątałam pokój no i około 13.40 wyszłam z domu i poszłam po Paulinę , i potem po Klaudię i Monikę . Bo miałyśmy iść na mecz o 14 :D Było tak fajnie , ale na początku pogoda była świetna a potem zaczął padać deszcz więc poszłyśmy do mojego domu i czekałyśmy jak przestanie padać. Dopiero o 17 poszłyśmy na plac zabaw i dam robiłyśmy zdjęcia. No i jeszcze był drugi mecz XD i było tak mega fajnie :D 


Komentarze