Najlepiej.!

Cześć.
Dzisiaj jest taka piękna pogoda i gorąco <3.! Każdy myśli że już jest LATO <3 Mam bardzo dużo planów na te wakacje <3!  .Zostało jeszcze 16 dni do wakacji.! Dzisiaj byłam w szkole , a potem poszłam do Moniki z Klaudią . Właśnie u niej opalałam się coś tam gadałyśmy itp. Monia miała małe pieski takie słodkie i bardzo mi się podobał taki mały piesek taki SŁODKI :3. Wczoraj był super dzień taki z Dominiką i Klaudią , poszłyśmy na plac zabaw potem na orlik i grałam w tennisa xD W szkole już nauczyciele wstawiają oceny na koniec roku , trochę poprawiłam ocenki ale jeszcze mi niemiecki został do poprawy , No i właśnie poprawiam ten niemiecki w poniedziałek żeby mieć 5 na koniec roku . W piątek są zawody sportowe . No właśnie uwielbiam sport :*.Zapisałam na te zawody i będę brała udział z tych zawodów razem z klasą .!
...







Komentarze