Sesje.!

Hej.!
Już 9 dni do wakacji , boże tak bardzo czekam na te wakacje , chciałam bym mieć od dzisiaj wakacje <3! . Mam dużo planów na wakacje , no i właśnie myślę że te wakacje w tym roku będą najlepsze.! Ostatnio dodałam na tym blogu o pytaniach i odpowiedzi , myślę że Wam się podoba :) mam już na tym blogu prawie 1 000 wyświetleń <3!!! 
....
Dzisiaj w mojej szkole był taki apel o podsumowaniu projektu ... i więc miałam tylko jedną lekcję.! Pogoda była bardzo świetna i tak ciepło. Ubrałam się w sukienkę z marki H&M (moja ulubiona marka). W poniedziałek wysłałam właśnie zdjęcia na konkurs fotograficzny i właśnie czekam na nagrody! 
....
Dzisiaj jeszcze po szkole poszłam do Klaudii , byłam tam u niej jakieś 3 godziny , Miałyśmy takie śmieszne pomysły i tak świetnie bawiłyśmy <3 XD. Potem poszłyśmy do Moniki i jeszcze do Pauliny XD . Jeszcze potem na plac zabaw no i do mojego domu przyszłyśmy i za chwilę przyszła Paulina i miałyśmy takie śmieszne pomysły haha.! No i jeszcze raz poszłyśmy na plac zabaw bo chciałam zrobić zdjęcia :* Paulina mi zrobiła kilka świetnych zdjęć. Dzisiejszy dzień z dziewczynami uważam za udany :*


Komentarze