nowe rzeczy #2 + back to school

Heiii!
Wakacje już się kończą a teraz już zaraz szkoła , bo czas tak szybko płynie. Już niedługo będę siedziała znowu w ławce :(. Sprawdziany , klasówki , pytania od nauczyciela to najgorsze i także wstawanie bardzo wcześniej rano. Na początku czerwca pani z angielskiego zadała mi się nauczyć słówka w te wakacje, nauczyłam się trochę słówek w tym tygodniu ale jeszcze mam czas to póżniej się nauczę tych słówek. Będę zawsze przypominała te wakacje, bo były najlepsze w tym roku niż w tamtym.
....
Wczoraj wybrałam się z ciocią i wujkiem na zakupy i kupiłam potrzebne rzeczy do szkoły. Zakupki były udane! Wujek mi kupił piękny sweterek a ciocia spodnie ;). Ja kupiłam trochę rzeczy jakie mi się spodobały w sklepie :).
....
Jeszcze dawno kupiłam przybory szkolne: zeszyty, ołówki , teczkę , długopis, gumkę i także podręczniki.To już wszystko mam przygotowane do szkoły.
 
Teraz dodam kilka zdjęć rzeczy :
 










Naszyjnik-H&M
bluzka-H&M
koszula- Tally Weijl
sweter- C&A
buty- H&M
pomadka do ust- H&M
spodnie- Sinsay
 
Co u Was słychać? :)


Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się koszula, niestety u mnie w mieście zamknęli Tally Weijl :((
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ubrania :-) Pytałaś się o wspólną obserwację, JASNE ja już, teraz czekam na uczciwy rewanż.
    Serdecznie zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com

    Pozdrawiam, Ada :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ubrania ♥
    everythingandnothinng.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNY POST! *.*
    osobiście dopiero zaczynam blogowanie i byłabym wdzięczna za każdą opinie,radę :)
    zapraszam --> http://wiktoriajeener.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty i koszula to mój must have, są po prostu przepiękne<3
    obserwujemy?
    stylofthemostimportant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy! ;)
    Cudowna koszula! <3

    pytałaś o obserwację, ja już i liczę na uczciwy rewanż ;*
    jackdanielsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko świetne,ale koszulka z Disney-a i koszula wymiata *.*
    zaobserwowałam twojego bloga i liczę na rewanż! :)
    mylifesanders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ciuchy z Sinsay-a :) Są wygodne i modne:)
    Pytałaś o obs za obs..Ja już obserwuję i czekam na UCZCIWY rewanż:)
    Pozdrawiam:*
    http://young-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne ciuchy !Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście ? Z góry dziękuję :))
    stay-possitive.blogspot.com
    PS. na moim blogu można zamawiać design

    OdpowiedzUsuń
  10. Wierz mi, że nie ma co narzekać na szkołę inną, niż wyższa ;)

    http://bsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne rzeczy:) Musisz czytać to co piszesz, bo bardzo często używasz dużo powtórzeń. To tak na przyszłość, pamiętaj o tym;)
    zapraszam:)
    Obserwuję i liczę na rewanż:)
    http://my-life-my-dreams-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy, szczególnie bluzka i łańcuch wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Przepiękne rzeczy kupiłaś. Strasznie spodobały mi się tenisówki z H&M'u ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Te tenisówki sa dla mnie świetne ;)

      Usuń
  14. Piękne rzeczy kupiłaś:)

    co powiesz na wspólną obserwacje ?Ja już obsewuje i licze na rewanż:)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszula cudowna :*
    obserwujemy? Ja już :)
    www.livewithsmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. koszula i buty są świetne! :)

    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczne creepersy <3
    bardzo fajne zakupy ;)

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz