mały wypad do miasta+maczek

dzień dobry!
Dzisiaj był najlepszy dzień z Olą i Monią. Tak świetne się bawiłyśmy. Było tak pięknie! cudo! i super!. Chodziłyśmy po sklepach , oglądałyśmy różne rzeczy i robiłyśmy zdjęcia siedziałyśmy na ławce , rozmawiałyśmy o wile różnych fajnych rzeczach . Najpierw po szkole wybrałyśmy do MC było pyszne tam i #najlepiej <3. Zamówiłam sobie shake truskawkowy i taki kebab z plackiem z kurczakiem i sałatką. Potem poszłyśmy do marketu i kupiłyśmy 5 butelek ARIZONY (zdjęcia macie poniżej). Zrobiłyśmy sobie razem selfie. W ogóle się nie nudziłyśmy. Ale szkoda że tak szybko minął ten piękny dzień.


 

 


 

mój snap- beanslove








 


 

 









 
 




Komentarze

  1. Świetne zdjęcia :)
    Zgadam się na obs za obs :)
    Zaobserwowałam już :)

    Pozdrawiamy.
    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. już zaobserwowałam i czekam na ciebie :)
    paulinadme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję i czekam na to samo ;)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Mc'Donalda :)
    Obserwuję..

    http://life-by-monika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wspomniałaś o obserwacji - ja już, liczę na uczciwy rewanż :)
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor conversów i śliczna bluza :)
    Pytałaś o wspólną obserwacje, zacznij i napisz jak zaobserwujesz, a ja się zrewanżuję

    Mój Blog - klliik!♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Arizona! pychaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super spędziałaś dzień:)

    Mogła byś poklikać w linki i baner sheinside na moim blogu?
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. na pewno cudownie się bawiłyście♥ świetne zdjęcia♥

    Zapraszam, Obserwuję i Pozdrawiam♥
    olczblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne spodnie


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz