photography

Hello!
 
Od teraz mam bardzo dobry humorek :). Czas tak szybko płynie a tamte dni już zniknęły , były najlepsze! piękne! cudowne! a teraz nic nie mam coś dobrego do robienia. Codzienne w szkole są głupoty. Zawsze strasznie nudno na każdej lekcji, na lekcji polskiego i historii zawsze bardzo dużo się dzieje śmiesznego. Tyle pomysłów z klasą i denerwowanie nauczycieli. Od teraz kocham języki obce czyli angielski i niemiecki, ale najbardziej to niemiecki.  Ale także u mnie w gimnazjum nie ma rosyjskiego a większość gimnazjum z całej Polski mają. Bardzo się cieczę ,że dostałam dzisiaj 4 z angielskiego słówek! 
23 września był to pierwszy dzień jesieni, bardzo od teraz pokochałam jesień ale jest tak bardzo chłodno i tak nie chcę iść do szkoły w takie chłodne dni, ale już przyszło tak pięknie czyli cieplutko i porobiłam trochę zdjęć.
No to teraz wystarczy pisać o szkole! :) Teraz zaczynamy post na ten temat o fotografii! Fotografia to moja pasja.
Kiedy polubiłam fotografię? Dokładnie to w tamtym roku !
  Bardzo kocham robić zdjęcia krajobrazu , kwiatów, ludzi , ulicy i także ciekawych miejsc. Dzisiaj była dobra pogoda na robienie zdjęć. Dokładnie robiłam zdjęcia w moim ogrodzie, gdzie rośną tam piękne róże. Róże to moje ulubione kwiaty , bo mają przepiękny zapach i także mam tło róż na moim blogu. I wybrałam trochę najlepszych zdjęć. Za kilka dni wybieram się na sesje zdjęciowe z Monią i wstawie zdjęcia na następnego posta!
byeeee! :)
 





 
 
a tu szkolne #selfie hihi :*
 


 

Komentarze

  1. ja też uwielbiam języki obce! Dlatego wybrałam profil językowy w liceum^^
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :) ja byłam na profilu językowym w liceum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      o to fajnie że tam byłaś :)

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia.

    U nas konkurs do wygrania jedna z pięciu bluz.
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/09/giveaway-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia... kwiatki są piękne ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia liści, ale boje się ich, bo oznaczają już jesień :-( Wole jednak kwiaty :-D
    Może wspólna obserwacja? Ja już obserwuję i liczę i na rewanż! :-*

    www.jiffywithme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz