week

hello!
Przez cały ten tydzień nie było mnie na blogu , ale  bardzo dużo się działo w tym tygodniu. Codzienne się uczyłam do kartkówek i nie miałam w ogóle czasu na bloga.
Co się ciekawego działo w tym tygodniu?
Oprócz nauki! Po szkole, zawsze biegałam na dworze , dużo ćwiczyłam oraz trochę czytałam lektur. Bawiłam się z moją siostrą. Wstawałam codziennie o 6.00 , wymalowałam się do szkoły, się ubrałam i to zawsze będę robić w poranki! Mam prawie codzienne 7 lekcji. A po lekcjach jest GIT bo wracam do domu z koleżankami i zawsze wstąpimy do sklepu. Zrobiłam gazetkę klasową i bardzo pani spodobała się ta gazetka. Wczoraj odbyło się ,,Sprzątanie świata"- Ja i cała klasa wybraliśmy się z panią do parku i tam sprzątaliśmy. Wcale nie było tak nudno ale i tak było mega śmiesznie.
Trochę dodam tu kilka zdjęć jakie zrobiłam w tym tygodniu :)
 



 

 
 Gdy szukałam w internecie jakieś tam ciekawe obrazki. Więc znalazłam taki który mi się bardzo spodobał <3
 
 Oto pyszny deser z białej czekolady i z owocami , który zrobiłam wczoraj.
 
A wy co robiliście w tym tygodniu?
 

 

Komentarze

  1. Ja też mam jakiś natłok kartkówek i sprawdzianów, a przyszły tydzień będzie jeszcze gorszy ;(
    pozdrawiam :*
    nada--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie cały tydzień to jedna wielka monotonia. Codziennie do 15 w szkole, a potem do wieczora w książkach. Matematyka, chemia i polski już dały się we znaki. Pytanie za pytaniem, kartkówka za kartkówką, a w między czasie są jeszcze inne przedmioty. Na szczęście znalazłam w sobie motywacje by uczyć się również w piątek dzięki czemu cała sobota i niedziela to odpoczynek ;)

    Pozdrawia Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze korzystam z ostatnich dni wakacji...a potem czas wracać na uczelnię...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz