fruit salad

hej !!!
Dzisiaj przychodzę z przepisowym postem mojej kuchni. Bardzo prosty przepis na sałatkę owocową. Najbardziej i zawsze uwielbiam robić taką sałatkę na śniadanie. Trochę trzeba było jeszcze dodać do sałatki kilka świeżych truskawek, ale niestety nie było w sklepie tych owoców. W całym świecie jest tyle pysznych owoców! Robię od czasu do czasu koktajle, płatki z jogurtem i dodaję do płatków też owoce. Zamiast jeść słodkości np. żelków, najlepsze jest ulubiony owoc. Moim ulubionym owocem jest mango i brzoskwinia.
.
Najpierw musimy umyć niektóre owoce pod bieżącą zimną wodą.
Owoce mogą być różne jakie Wy lubicie.
 Ja przygotowałam:
2 banany, winogron , puszka brzoskwini i 2 mandarynki.
 
Potem musimy pokroić owoce w kawałki.



A potem przełożyć do miśki.
I dokładnie je wymieszać.

 
Smacznego!!! :)
życzę Wszystkim miłej niedzieli!


Komentarze

  1. Pycha ;-) Ja jak robię sałatki to jeszcze się bawię w zdejmowanie tej "koszulki" z mandarynek, ale nie zawsze mi się chce :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    ♥miska-grabowska.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm... ale narobiłaś mi smaka :)
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za pomysł na sałatkę, zaraz lecę do kuchni wykorzystać pomysł :)
    fashion-and-lifestyle99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam owocowe sałatki i właśnie mi przypomniałaś że bardzo dawno takiej nie robiłam ;) Będzie trzeba to teraz nadrobić ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. też muszę zrobić :)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł:)
    obserwujemy? zaobserwuj i napisz, ze zaobserwowalaś w komentarzu u mnie na pewno sie zrewanżuję!
    http://hepimiau.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie sałatki <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz