jestem!

 
heiii!
Na początku chciałabym przeprosić za moją nieobecność na moim blogu.
Prawie nic nie pisałam jakiegoś posta w tamtym tygodniu , ale w końcu wróciłam do pisania nowego posta! Cały tydzień? Po prostu nie miałam czasu na bloga,tylko cały dzień się uczyłam i trochę robiłam zdjęcia w moim ogrodzie. Dopiero w weekend miałam czas odpocząć i pojechać do miasta z koleżanką. W niedzielę było MEGA, CUDO i NAJLEPIEJ, pojechałam z Paulinką do miasta , trochę do galerii i na koniec to wstąpiłyśmy do kina na film ,,Dla Ciebie wszystko" (bardzo piękny film! polecam!. Ten film wyglądał tak jak Piękny początek , smutny koniec :( ...)
Już niedługo Halloween! Macie jakieś plany na Halloween?
 


 
 
 
 Moja ulubiona piosenka!
 

 

 

 


Komentarze

  1. Jak na razie brak planów na Halloween.
    Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiamy!
    Mój blog - kliik! ¦

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Halloween mam już plany, ale nie wiem czy wypalą :) Muszę kiedysoglądnąć ten film bo zapowiada sie bardzo fajnie :)

    Mam prośbę. Mogłabyś kliknać w linki w ostatnim pościena moim blogu? :)
    Jeśli to zrobisz to koniecznie zostaw komentarz zebym mogła się odwdzieczyc :)

    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.
    Na moim blogu Halloween'owy Outfit.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz: "Obserwuję"
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz