best days+plans for the next few days

hej!
Tak szybko mijają dni. To jest trochę dziwne, ja nawet chcę żeby poświęcić o wiele dłużej każdy dzień z przyjaciółmi. Dzisiaj był najlepszy dzień z Pauliną , w ogóle świętowałyśmy Andrzejki! Co ciekawego robiłyśmy?
Wróżby, jadłyśmy oraz oglądałyśmy filmy!
(te zdjęcie jest z internetu ale bardzo mi się podoba więc tu wstawię)
Co ja kojarzę do następny tydzień? Mikołajki! Ostatnio w środę było losowanie klasowe...czyli komu mam kupić na ten dzień...i wylosowałam, więc okazało się że to był mój kolega i więc mam mu kupić prezent.
Już w najbliższe dni mam sporo planów, czyli w niedzielę jadę do Lublina, następnie w poniedziałek jest wycieczka do Sandomierza a dopiero potem we wtorek będę poprawiasz oceny i w końcu w czwartek będzie rozdawanie prezentów Mikołajkowych. A za tydzień w sobotę 6 grudnia będę świętować Mikołajki razem z rodziną.



mój snap-beanslove
 
 

Komentarze

  1. Super pomysł na post..
    a te zdj słonecznika genialne :)

    Mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oo Sandomierz, moje okolice :D udanej wycieczki i koniecznie pochwal się co dostałaś na Mikołajki :*
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcie fajne, ale powinnaś podpisywać skąd je wziełaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna samojebka :)
    Obserwuje:)
    Zapraszam http://frugolatesowanieproduktow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnie zdjęcie jest najlepsze :D :D :D Cieszę się że trafiłam na Twój blog, może wymienimy się obserwacjami? http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To pierwsze zdjęcie na prawdę fajne :) Już mi się zachciało lata... :D
    zapraszam:
    http://normalny-blog-nienormalnej-nastolatki.blogspot.com/

    PS. obserwuję i liczę na to samo z twojej strony ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia :3 najlepsza samojebka ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey! I really like your blog, it is so cute and pretty! I following you now, I hope you follow back. ♥
    http://lyinyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z przyjaciółkami zawsze w andjrzejki,halloween czy inne takie "święta" oglądamy filmy i gadamy.Uwielbiam takie dni gdy coś razem robimy. Świetne zdjęcia ** Co do obserwacji,obserwuje twojego bloga od dawna . Pozdrawiam cieplutko http://anima-viliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjecie ze snapa rozwala system :D
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia :) Mi też ostatnio czas strasznie szybko leci.

    OdpowiedzUsuń
  14. soooo sweet you both!

    I would really appreciate if we would follow each other on GFC, G+ and BL, so that we can keep in touch!
    I follow right back when i see you!
    xoxo Colli || my Blog - TOBEYOUTIFUL || Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnie zdjęcie oczywiście najlepsze.Też w czwartek mamy Mikołajki Klasowe :).

    OdpowiedzUsuń
  16. hah kochana dziekuje ci za komentarz pozostawiony u mnie :)
    Pytalas o wspolna obserwacje. Normalnie tego nie robie, ale jako ze spodobał mi sie twoj blog to z przyjemnoscia go zaobserwuje i czekam na ciebie :)
    Zapraszam na kolejny wpis :*

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie w szkole nie świętuje się tak Mikołajków, prezenty kupujemy sobie tylko na Wigilię :)

    A może wspólna obserwacja? Zaobserwuj i daj znać u mnie <3
    adriannamason.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny, interesujący blog! w wolnym czasie zapraszam do mnie - dopiero zaczynam :))

    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz