How not to get bored after Christmas?+Gifts

Hej!
U mnie święta były piękne , magiczne i cudowne. W końcu spadł u mnie śnieg. Strasznie się cieczę że, mamy prawdziwą zimę! gdyby nie było śniegu w ostatnim dniu świąt Bożego Narodzenia to by była pogoda beznadziejna. Wybrałam z moją młodszą siostrą na dwór i ulepiłyśmy figurkę kota zamiast bałwanka. W wigilię poczułam świąteczny zapach choinki i wciąż teraz to czuję, było pełno prezentów pod choinkę i bardzo miło było. A wieczorkiem oglądałam Kevina! Święta z Kevinem, to święta! 
Wymyśliłam tytuł na dzisiejszy post o tym, żeby się nie nudzić po świętach. Wiem że tak może się zdarzyć kiedy nic nie robimy i mamy nudy. Nudy to najgorsza rzecz w życiu. Chcę abyś wszyscy spędziliście najlepsze dni po świętach i przed Nowym Rokiem. Najlepszym zadaniem jest to czytanie książek, oglądanie filmów, spacerki z przyjaciółmi , wyjazdy do miasta i zakupki ;), malowanie lub rysowanie obrazów. Okej! :) to teraz dodam parę zdjęć prezentów jakich dostałam na gwiazdkę oraz w co się ubrałam na wigilię.
Kochani! potrzebuję pomocy! Chyba jutro jadę do miasta... I nie wiem jakie buty mam kupić... Conversy czy Vansy?


Komentarze

  1. moim zdaniem ładniejsze są conversy + wszystkie koleżanki, które miały vansy rozwalały im się po 2/3 miesiącach użytkowania, z conversami miały inaczej bo mają je już od nawet kilku lat i wglądają jak nowe. Uwielbiam klasyczne czarne lub białe conversy bo pasują dosłownie do wszystkiego! spodni, spódnicy i sukienki! :)

    Mój blog, zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecasz książkę ,,W śnieżną noc'' ? :)

    Zapraszam do mnie- KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. haha kota.. :D
    super rzeczy z Victorias secret <3

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ubranko na wigilię gdzie? Śliczne zdjecia! :)
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) Świetne prezenty :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Conversy- mam je 2 lata i są megaa :)

    life-by-monika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przeczytać tą książkę . Jestem wielbicielką wszystkiego co wychodzi z rąk Johna Greena.

    http://braiinstormiing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz