już jutro!

hej!
Jej, już jutro wigilia i w końcu będę mogła otworzyć prezenty pod choinkę hihi <3. Przygotowania do świąt były zbyt ciężkie, musiałam posprzątać w pokoju i dekorować pokój! Jutro od rana będę ubierać choinkę w salonie, uwielbiam to! Po ubieraniu choinki będę strasznie czekała na kolację świąteczną!
Każdy czuje i kocha święta! Tylko że, pogoda na święta jest beznadziejna, ponieważ nie ma śniegu...
Na wigilię ubiorę się w białą sukienkę i także założę złoty łańcuch albo kolczyki, zdjęcia tych rzeczy wstawię jutro, mogłam dzisiaj zrobić i wstawić ale nie chciało mi się/ Niechcąca Jolka. O macie zdjęcia pierniczków jakie upiekła moja mama i ja dekorowałam oraz lampki w moim pokoju!
Życzę wszystkim:
Wesołych Świąt!!! 
 





Komentarze

  1. Tobie również życzę Wesołych i Ciepłych Świąt :)
    mój blog, zapraszam. klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawzajem ! <3

    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzajemnie ♡

    life-by-monika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też piekłam pierniczki <3
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam pierniczki :D
    też piekłam, ale nie wyszły aż tak ładnie :C
    nawzajem ! :*

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pierniczki :) Ja też swoje piekłam :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz