już niedługo święta!

heiii!
Ten cały tydzień mnie nie było na blogu...Sorry! dlatego że musiałam poprawić oceny w szkole...Właśnie zmieniłam wygląd bloga i nie wiem czy Wam się podoba?
Dobrze i mamy już całe 3 tygodnie wolnego!
Czuję już święta! Dzisiaj była wigilia klasowa i jasełka w szkole. Czas bardzo szybko minie i w końcu zaraz święta , których nie mogę się doczekać! Niestety u mnie nie ma śniegu... ,,Święta bez śniegu to nie święta" :( myślę że może spadnie trochę śniegu. Zobaczymy.
Co robię przed świętami? Najbardziej to sprzątam i pomagam mamie w kuchni! Potem jadę do miasta by zrobić zakupy i wybrać jakąś ładną choinkę...następnie dekoruję mój pokój lamkami. Rano przed wieczorną kolacją (wigilia) ubieram choinkę razem z rodziną. Po ubieraniu choinki zawsze oglądam jakieś tam filmy świąteczne z dzieciństwa. Lubię nakrywać świąteczny stół! Gdy coś jem przy stole strasznie nie mogę się doczekać rozdawania prezentów pod choinką hihi! byłam grzeczna :D. Potem jest wspólne kolędowanie z rodziną, uwielbiam to!







 


Komentarze

  1. wygląd jest świetny! :) też uwielbiam święta, niestety prezentów nie dostaje :D
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne inspiracje :*

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam dekorować pokój lampkami, dodaje to takiego magicznego klimatu :)

    http://domiinique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, święta bez śniegu są beznadziejne, a jak na razie na śnieg się nie zapowiada :/

    Obserwuję, http://life-by-monika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz