memories of 2014 years + session

hej kochani!
 Każdy dzień przemija szybko. Życie jest zbyt krótkie, ale każdy człowiek może mieć najlepszy dzień! Każdy wymaga więcej czasu, by być szczęśliwym...to jest możliwe. Nie chciałam żeby ten dzień, miesiąc i rok tak się szybko skończyły. Wolę aby spędzić więcej czasu z najlepszymi osobami...ale niestety, stracę każdy dzień i każdą chwilę.
Właśnie dzisiaj jest ostatni post. Prowadziłam bloga pół-roku. Nie wiem czy Wam podobały się moje posty? Spędziłam w tym roku najlepsze dni. Ale marzenia mi się nie spełniły, więc to dla mnie najgorsze. Dzielą się dwa rodzaje ludzi, pierwsi to którzy spełniają marzenia a drudzy nie. Ten rok był niesamowity i cudowny. Nie zapomnę najcudowniejszych dni i zawsze będę wspominała ten rok :

 
1 stycznia, był to Nowy Rok, spędziłam na dworze pierwszy raz z przyjaciółkami na chwilę, by złożyć życzenia i się napić oraz oglądać :D
✿ 14 luty, Walentynki, piękny dzień, pełno listów i życzeń.
28 luty , moje urodziny! Dokładna data urodzin to 29 luty. Niestety nie było tej daty w tym roku. Ale spędziłam super imprezkę!
2 kwiecień, był to wyjazd do miasta z moimi laskami ;*
27 maja, najlepsza wycieczka do Krakowa , bardzo dużo się działo!
15 czerwca, moje imieniny.
28 lipca-4 sierpnia, najlepsze wakacje w Chorwacji,
29 wrzesień, wypad do miasta, najlepszy!
1 grudnia, wycieczka do Sandomierza, piękne miejsce!
6 grudnia, mikołajki , pełno prezentów i było cudownie.
24 grudnia, wigilia.
 
To były najlepsze chwile w tym roku! Mam pamięć z kalendarza hihi! Teraz zapraszam do oglądania zdjęć, które zrobiła mi Monia!
A i także ,życzę wszystkim! Szczęśliwego Nowego Roku! <3




 












 







Komentarze

  1. Spotkałam się z pierwszą osobą na blogu, która urodziła sie 29 lutego, współczuję Ci tak trochę.. Również miło będę wspominała ten rok.

    life-by-monika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie wygladasz w tym wianuszku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladne zdjęcia :*
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje walentynki w tym roku też były super :)
    Pięknie wyglądasz :**

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo śliczne zdjęcia. Obserwuje ( tak jak się umawiałysmy ;) ).
    Zapraszam do mnie http://sandra-wdowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne wspomnienia :)
    no i udanej zabawy :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :)
    pozdrawiam
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjecia, Szczęśliwego Nowego Roku <3
    U mnie Giveaway, serdecznie zapraszam :)
    GIVEAWAY KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia, ja nie pamiętam takich dokładnych dat bo u mnie co najlepsze było spontaniczne :D
    ok ja już obserwuje teraz Ty!
    http://aleksandra-jakuta.blogspot.com/2014/12/christmas-new-year-update.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się połączenie bluzeczki w paski z pastelowymi kwiatami, a do tego zdjęcia na tle bieli- cudownie!

    http://byjovita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny i ciekawy blog:)
    Obserwuję, zapraszam: http://bruneheureuse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. These pictures are so gorgeous! How were you not freezing, though??

    xx freshfizzle

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się ta korona z kwiatów, ślicznie ;) i świetnie pasuje do tych pasków ;)
    obserwuję ;)

    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz