mini haul

witam kochani!
Niedawno byłam w galerii, miałam zamiar kupić buty...ale i tak nie kupiłam. Po prostu w innych sklepach z ciuchami były promocje i w sumie to były wyprzedaże zimowe. Mimo tego, dziękuję za komentarze z ostatniego posta, o tym że prosiłam o pomoc jakie buty mam kupić...więc dzięki Wam za informację, kupię conversy kiedy indziej. Poniżej będziecie mieli zdjęcia ciuchów .Ludzie! to już jest ostatni tydzień w tym roku, więc dzisiejszy post, nie jest ostatnim postem! :) Może zbyt jutro pójdę na sesję z Monią i napiszę ostatniego posta o tym co będę wspominać co się wydarzyło najlepszego w tym roku.
.

 krótki cienki sweterek,
kosztował-99,90 zł a przeceniony na 39,90zł!
Tally Weijl
 wianki,
14,99 zł,
Tally Weijl
 
bluza,
49,99zł!
Reserved

czapka,
14,99zł!
Tally Weijl
legginsy,
59,99 zł
H&M


Komentarze

  1. Świetne ciuszki. Najbardziej przypadła mi do gustu czapka i ten cudny wianek *-*
    Bardzo miło mi się ciebie czyta. Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie - http://alices--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam zmuszona do założenia nowego bloga. Informuję Cię jako obserwatora poprzedniego bloga że nowy blog to : http://julencja.blogspot.com/ . Proszę o obserwację. Przepraszam za spam. Chodzę po wszystkich :/
    Stary blog możliwe że zostanie również prowadzony gdy hejterzy pójdą sobie , więc proszę nie usuwaj z obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne rzeczy! :)
    Chciałabym mieć wianek ;3
    Pytałaś o obserwacje ja już i czekam na uczciwy rewanż. :)

    Mój blog, zapraszam(klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. super spodnie:)

    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna czapka :) :*

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Proponowałaś wspólną obserwację :) ja już i czekam na uczciwy rewanż :)

    Bardzo dziękuję za miły komentarz do mojego posta :)
    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy :)) czapka jest najlepsza ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. udanego Sylwestra życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wianek :) i zapraszam do mnie http://jagodakaminska14.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz