favorites of the month

hello!
Prawie już koniec tego miesiąca-Stycznia! Dla mnie ten  zimowy miesiąc był cholerne nudny i brakowało śniegu. Od teraz zaczynam ferie zimowe i będę miała piękne poranki! Z ocen jestem zadowolona...A Wy?
Postanowiłam napisać dzisiaj moi ulubieńcy tego miesiąca...
KOSMETYKI
 Perfumy z Playboy'a - jest moim ulubionym i bardzo ładny ma zapach!
pierwszy-Rossman 23 zł,
drugi-Rossman cena??
żel do mycia ciała, robi się bardzo gładka skóra i przyjemny zapach.
Avon, cena??

krem do ciała, bardzo go uwielbiam i cudownie pachnie moje ciałko.
Victoria's Secret, cena?? ten krem kupiła moja ciocia, więc nie znam ceny..
dezodorant, mój kochany i jest długotrwały.
Victoria's Secret cena??
krem BB, zawsze nakładałam ten krem do szkoły i był dla mnie dobrym produktem dla twarzy.
Rossman, 14,99 zł
FILMY
,,Błękitny szafir''- druga część (pierwsza- ,,Czerwień rubinu'' - bardzo fajny i fantastyczny film. Historia młodej dziewczyny, która jest podróżniczką przeszłości. Oglądałam wszystkie części i polecam!
,,Bez mojej zgody''- ten film należy do moich ulubionych! strasznie smutna historia...I nawet nie mogłam przestać płakać. Cudowny film, polecam!
PIOSENKI
KSIĄŻKA
,,Pamiętniki Wampirów'' - ulubiony serial ale także w mojej szkolnej bibliotece pożyczyłam książkę księgi 1, wszystko podobnie jest do serialu ale fajnie się czyta...


Komentarze

  1. świetny post, aczkolwiek.... trochę dziwnie piszesz. Pozdrawiam!
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/
    Byłoby miło, gdybyś, jeśli ci się spodoba, skomentowała, albo zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetni ulubieńcy! hahah i jaki fajny kocyk :)ja również wypisałam swych ulubieńców na blogu :)
    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Good post dear! I love your blog <3
    I am following now and you can also follow me please :)))
    Kisses...
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam krem BB :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bym chciała coś z Victorias Secret :( :*

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :) Z chęcią obejrzę polecane przez Cb filmy :D

    http://thebeautyofinthedetails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :)

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    http://nami-namiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajni ulubieńcy, zazdroszczę kosmetyków z Victoria's Secret :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :*
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ulubieńcy!
    Pozdrawiam cieplutko!
    agnezdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy post, fajne kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz