Liebster Blog Award

Hej!
Na początku bardzo bym chciała podziękować za nominację od http://sandra2413089.blogspot.com/ dziękuję! To mój pierwszy raz na blogu. Nie spodziewałam się tego. Ale Bardzo się cieczę! Miał być dzisiaj post ,,Pytania i odpowiedzi", więc będzie dopiero póżniej a dzisiaj LBA!
*
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "Dobrze Wykonaną Robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. (...) Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 blogów (informujesz ich o tym) i zadajesz im 11 pytań. (...)"-Nie możesz nominować osób, które Cię nominowały.
-Trzeba powiadomić nominowane osoby o tym wydarzeniu, podając link do swojego bloga.
*
Pytania :
1.Jak masz na imię?
Mam na imię Jolanta. Większość osób do mnie mówi Jolka.
2.O czym marzysz?
Marzę o tym , żeby polecić samolotem do Nowego Jorku! Spotkać mojego ulubionego aktora Ian'a Somerhalder. Jeszcze w przyszłości, chciałabym założyć rodzinę i mieszkać gdzieś w wielkim mieście.
3.Gdzie chciałabyś wyjechać w przyszłości?
Najbardziej to do Nowego Jorku.
4.Masz jakieś zwierzątko?
Mam kota.
5.Jak Ci minął wczorajszy dzień?
Nudno! ponieważ cały ten wczorajszy dzień siedziałam w domu i cały czas uczyłam się do sprawdzianów na dzisiaj...a teraz to mogę spokojnie odpocząć po nauce.
6.Piosenka na dziś?
7.Co Ci się ostatnio śniło?
Śniło mi się ostatnio, że byłam na jakiejś imprezie, było tam tak cudownie! Poznałam wiele osób...więcej nic nie pamiętam. Zapomniałam kilka snów, ale niektóre mam w głowie jeszcze!
8. Co byś zrobiła gdybyś mogła cofnąć czas?
Zmieniłabym wszystko! praktycznie wszystko! Naprawiłabym błędy, uczucia...poprawiłabym oceny.
9.Twój ulubiony film?
,,Zostań, jeśli kochasz"- cudowny film!
10.Co Cię najbardziej denerwuje?
Ojej! sporo rzeczy! SZKOŁA,LUDZKOŚĆ i GŁUPOTY np. palenie papierosów i inne rzeczy.
11.Trzy fakty o Tobie?
-nienawidzę robaków!
-uwielbiam czytać książki!
-moja data urodzin jest najlepsza! 29.02.2000!
Nominuję!
Pytania!
1.Co się skłoniło do założenia bloga?
2.O czym myślałaś zakładając bloga?
3.Czy blog jest dla Ciebie ważny?
4.Czy masz dni, kiedy nie masz ochoty pisać na blogu?
5.Grasz w jakieś gry?
6.Oglądasz YouTube? Jeśli tak, to kto jest Twoim ulubionym twórcą?
7.Twój ulubiony serial?

8.Czy mimo tego, że na dworze jest bardzo zimno wybrałabyś się na sesje?
9.Wolisz czarne ubrania, czy raczej różnokolorowe?
10.Lubisz czytać książki?
11.Czym dla Ciebie jest miłość?

 


Komentarze

  1. O, dziękuję bardzo za nominację! Miło mi :)
    pozdrawiam serdecznie,
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam ten film! Jest najlepszy :)
    Bardzo fajne odpowiedzi.
    Obserwuje i liczę na rewanż!
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nowy jork... jejku jak ja go uwielbiam! to moje ulubione miasto

    moze obserwacja za obserwacje?:) ja juz obserwuje
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo osób krytykuje książkę i film "Zostań, jeśli kochasz", ty polecasz. Będę musiała się sama przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację :)
    http://myliveomomom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też uwielbiam Boom Clap :D na moim blogu też pojawił się (już dawno temu) post z LBA :*
    Zaobserwowałam, miło by było gdybyś sie odwdzięczyła <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z haulem ubraniowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za nominację :)

    http://madamblanche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja rzadko pamiętam co mi się śni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje sny nie są zbyt normalne :D rano zazwyczaj je pamiętam ale zawsze są to totalnie nierealne sytucja :P

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia <3
    moj blog : http://youtuberowie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję nominacji ;)))))))
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form Poklikasz?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz