childhood

hej,
W dzisiejszym poście opowiem wam o swoim wspaniałym dzieciństwu. Przez kilka lat bardzo się zmieniłam, wydoroślałam i często planuje swoją przyszłość, a także myślę pozytywnie. Moim pierwszym wspomnieniem z dzieciństwa to lalki Barbie, lubiłam się z nimi bawić m.in. malowałam im włosy brązową farbą. Dodam także że lubiłam bawić się w chowanego i zabawę w klaskanie. Uwielbiałam i nadal uwielbiam myszkę miki. Trochę za stare. Strasznie lubiłam zabierać mamie różne kosmetyki, którymi się malowałam, a także zakładałam szpilki i bawiłam się w modelkę. Przebierałam się w różne rzeczy i na chodniku machałam do jadących tirów. Kota przebrałam też jako moje dziecko. Moje dzieciństwo było cudowne, no ale i dziwne. Teraz czuję się jakbym była nastolatką. Interesuję się modą dzięki temu, że wspominam zabawy w przebieranki. Myślę poważnie o mojej przyszłości.


Komentarze

  1. Paski są świetne. ;) Ja jak byłam mała często obcinałam lalkom włosy, ale miałam także lalki Polly, które były plastikowe. ^^
    Fajnie tak powspominać swoje dzieciństwo.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię paseczki, zabawne zdjęcia :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia! :)
    Tęsknie za dzieciństwem:(

    Mój blog(klik) c:

    OdpowiedzUsuń
  4. tez ubieralam tyle ze psa !:) eh dziecinstwo :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/02/na-niebiesko.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią wróciłabym się do dzieciństwa :c
    piękne zdjęcia! :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym bardzo chciałabym wrócić do dzieciństwa...
    Zajrzysz do mnie? Zapraszam KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne zdjęcia ;))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałaś świetne dzieciństwo! :)
    Śliczne zdjęcia ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. wiadomo, że z czasem człowiek się trochę zmienia :) ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również zabierałam mamie i babci szpilki i bawiłam się w modeleczkę haha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam kilka przepięknych wspomnień z dzieciństwa, ale... nie chciałabym, znów być dzieckiem.

    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdjęcia :)
    mjakmamuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz