favorites of the month - luty

cześć,
Zdecydowanie to nie jest ostatni post w tym miesiącu. Mogę powiedzieć że ten miesiąc jest krótki, a dokładnie dni. Ten obecny luty jest moim miesiącem...urodziny!? Urodziłam się 29 lutego, więc nie ma w tym roku tej daty i wciąż czekam, prawie na czwarte urodziny?! Mam trzy latka, ponieważ tylko trzy razy była moja prawdziwa data urodzin...więcej o tym napiszę w następnym poście. Teraz zacznijmy od moich ulubieńców tego miesiąca! 
♥ tusz do rzęs Rimmel Kate ♥ truskawki
♥ film- ,,Love,Rosie''
♥ czekolada biała i nuta jagodowa mmm!

Komentarze

  1. Świetni ulubieńcy! :*
    Chciałabym obejrzeć Love, Rosie :)

    Mój blog(klik) c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetni ulubieńcy^^ Czy ta truskaweczka jest prawdziwa? :p
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mam teraz ochotę na truskawkę ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetni ulubieńcy <3 Uwielbiam film 'Love Rosie' dodam ,że książka jest o niebo lepsza! :)

    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Koffam tą czekoladę <3 Jadłam ją co prawda 2 razy w życiu,ale jest pycha :D Zapraszam do mnie http://kaciacrazycandy.blogspot.com/
    + obserwuje i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam białą czekoladę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post. Love it. I follow you , could you follow back, dear. Keep in touch. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Really Great Blog. Love this Mascara.

    Kissen from Germany
    Johanna

    www.fashionstylebyjohanna.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten film>>>> <3
    Jeszcze nigdy nie spotkałam osoby która by miała urodziny 20 lutego! ;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To wszystkiego najlepszego już za cztery lata :D
    świetni ulubieńcy, z wyjątkiem białej czekolady której nie jadam :)
    masz świetnego i kreatywnego bloga, moze zgodzisz sie na wspólną
    obserwację? lubię być w kontakcie z pozytywnymi osobami :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Truskawki <3 narobiłaś mi ochoty :) muszę pooglądać "Love Rosie" każdy mówi, że fajny film a ja jeszcze go nie obejrzałam, w sumie to mam zamiar najpierw przeczytac ksiazke :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, niezbyt fajnie masz z tymi urodzinami :/
    świetni ulubieńcy :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post!
    Szkoda ze masz 29.02 urodziny :/
    www.bluegirl15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne zdjęcia :) dziękuję za obserwację, także zaobserwowałam:) pozdrawiam :)

    babazaklawiatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta maskara jest bardzo fajna ! fajny post Obserwuje !
    zapraszam http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna ta czekolada :)

    Zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz