my love

Cześć, dzisiaj przychodzę z moimi ulubieńcami i miłościami tego miesiąca. Najważniejsze jest wiedzieć, że to był beznadziejny czerwiec. Ponieważ, ciągle padał deszcz a w końcu wczoraj nadeszło słońce. Od jutra powraca znów prawdziwe lato z głębokim otwartym słońcem. Ok. wracamy teraz do rzeczy ;
1. W tym klimacie, zaczęłam w domu bawić się wiankami. Zakładałam je, robiłam selfie i biegałam z nimi na dworze. Trochę dziwne fakty, jak malutka dziewczynka.
2.Bardzo spodobał mi się zapach wody toaletowej ,,Let's love" można go kupić w Naturze. Jeszcze dodam moje pomadki EOS i BABY LIPS, które mają świetne smaki. Wspominałam tutaj kiedyś dużo razy o pomadce EOS.
3. Ulubione zdjęcia tego miesiąca!
4. Najlepszym jedzeniem jest OREO. Mleko z tymi ciastkami musi być, bo taka jest moja tradycja.



Komentarze

  1. Bardzo ładne zdjęcia! Również bardzo lubię Oreo :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny post! lubie te balsamy do ust i oreo :D

    Zapraszam / nowy post, moze skomentujesz? ♥
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! Kocham oreo!

    rosalie-rosaalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu kupić sobie eos. Zawsze chciałam go mieć i nigdy nie mogę zabrać się za zakup tego produktu haha. Oreo dawno nie jadłam,chyba muszę znowu kupić..

    zapraszam aslotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam oreo.

    Udanych wakacji!

    luviia.blogspot.com ~ KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja dawno oreo nie jadłam ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także uwielbiam oreo, a najbardziej mi smakuję pod postacią czekolady milki oreo ♥ :)
    http://martha-marthaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. również oszalałam na punkcie wianków ! ;D
    nawet sama jeden wykonałam <3
    www.weronikawika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianki <3 Ja jestem chyba jedyną osobą na świecie, która nie lubi Oreo :-)
    Pozdrawiam, obserwuję.
    Zapraszam do siebie --->

    http://julialukaszek-okay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz