Plany na wakacje + butki

Cześć, zaplanowałam już plany na wakacje. Na początku nie miałam żadnych planów, myślałam że będę cały czas siedziała w domu. Lecz wszystko się zmieniło, nie będę leniwcem! Mam nadzieję, że to będą lepsze momenty jakie zobaczę już niedługo. Na początku farbuję włosy szamponetką na blond. Zostanę blondynką na dwa tygodnie. Jeśli, kolor będzie mnie pasował to w następnym miesiącu zrobię to samo. Zrobię też zdjęcia po farbowaniu.
***
Nauka już zaliczona. W środę wstawiają oceny i dałam radę poprawić niektóre przedmioty na 4 i 5!
***
Pod koniec lipca, przyjedzie do mnie ciocia z USA. Zaplanowała zrobić dla mnie prezent, czyli co chcę żeby przywiozła. Więc zrobiłam świetną listę, to znaczy ; perfum ,,Daisy" , kurtka dżinsowa, czarne conversy, szminka ,,MAC"  i bluzkę z adidasa.
***
Teraz mówię o wyjazdach rodzinnych, to pewnie gdzieś pojadę np. do Warszawy albo do Przemyśla.
Poniżej macie zdjęcia i dodatkowy krótki post.

Od dzisiaj są modne kolorowe buty. Uważam, że lato powinno być pełne kolorów. Znalazłam w H&M coś słodkiego, będą pasowały do białych ciuchów! cena ; 39.99 zł

Komentarze

  1. Ciekawe plany na wakacje ;) U mnie 0 planów. Wszystko spontanicznie ;)
    Świetne buty , na pewno idealnie dopełnia zwykłą stylizacje.
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe plany na wakacje ;) U mnie 0 planów. Wszystko spontanicznie ;)
    Świetne buty , na pewno idealnie dopełnia zwykłą stylizacje.
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie że udało Ci się poprawić oceny na 5 i 4. Życzę udanych wakacyjnych planów. Czekam na zdjęcia, kiedy będziesz blondynką, choć teraz nie masz ciemnych włosów i napewno będzie inaczej. Śliczne buty, sama bym takie chciała :)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne butki! :*
    To super, że dałaś radę poprawić oceny :D

    Mój blog, zapraszam-kliknij :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne buty! Jeśli chodzi o wakacje to ja mam milion planów, ale czy one wypalą? :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super buty i ładne zdjęcia! :)

    http://rosalie-rosaalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post i super buty :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne buty! Chciałabym mieć taką ciocię :)

    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne buty :) Jeśli o wakacje chodzi to mam bardzo dużo planów, ale pewnie większość jak zwykle nie dostrzeże światła dziennego! :D
    http://martha-marthaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje bloga :) Jest prześliczny i buty sama sobie takie zakupie :)

    http://theladies15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz