rozpoczęcie wakacji

Dzisiaj witam Was z początkiem wakacji! Osiągnęłam bardzo dobre wyniki ale mimo tego nie miałam na świadectwie paska. We wrześniu idę do 3 klasy gimnazjum i chcę jak najlepiej. Miałam jechać na obóz, niestety nie jadę. Ponieważ za mało osób i odwołali. Jeszcze chciałam być blondynką, nie pofarbowałam szamponetką włosów, bo moje przyjaciółki dały mi dobrą radę. Po pierwsze zniszczę włosy, a po drugie nie będzie mnie pasował ten kolor. Widzę, że podjęłam bardzo dobrą decyzję, dzięki temu mam swój kolor włosów i nie chcę je zmarnować!
Spędziłam dzisiaj mega rozpoczęcie wakacji, czyli byłam z dziewczynami na zakupach. Był to idealny dzień! Miłego wieczoru kochani! Bye
 
 
nowy lakier do paznokci - 7.50 zł
Golden Rose
 


Komentarze

  1. Ja przed chwilą pofarbowałam włosy szamponetką, na bordowo i jestem zadowolona. :)
    Śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam :*
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście raczej by Ci nie pasował taki blond :) A z tym obozem kiepsko :(

    http://laura-ss.blogspot.com/2015/06/white-mesh-and-blue-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda z tym obozem!:< o tak zakupyy to idealne rozpoczęcie wakacji <3!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna koszulka. ;) Lakier do paznokci ma świetny kolor!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolorek lakieru, ładne zdjęcia! :*
    Szkoda, że odwołali obóz:/

    Mój blog, zapraszam- kliknij :D

    OdpowiedzUsuń
  6. udanych slonecznych wakacji zycze!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/06/kolorowe-lato.html

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna bluzeczka <3
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie pojedziesz na obóz... Dobrze, że nie przefarbowałaś włosów! Ja wczoraj malowałam końcówki pianką i nawet nie za wiele widać, nie warto niszczyć włosów dla nijakiego efektu!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia. Co do włosów, osobiście uważam, że warto raz na jakiś czas coś zmienić, poszaleć (na wakacje tym bardziej) ,a jedna szamponetka nie zniszczy ci bardzo włosów :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz