to nie ksiazka + school as a cinema

Hej, dzisiaj wracam do książek. Przedstawię wam drugą książkę Keri Smith ,,To nie książka" . Uważam , że jest mniej popularna a ,,Zniszcz ten dziennik" o wiele więcej. W pierwszej jest wiele stron do zniszczenia, natomiast w tej drugiej jest wiele pisania i także rysowania oraz przyklejanie lekkich rzeczy. Coraz bliżej do wakacji, a tu mam jedyną książkę do zrobienia! Porobiłam trochę stron i udekorowałam mega okładkę! I mam nadzieję, że spodoba Wam się ta książka.
Poniżej dodatkowy post.
Moja ręka :*
W mojej szkole zaczyna się sezon na filmy. Wygląda na to jakby było to kino. Od poniedziałku do środy są tylko cztery lekcje a większość osób idzie na wagary. To super ja w środę pójdę tylko na 2 godziny i uciekam. Hmm a może we wtorek. Tu poniżej łapcie moje fotki robione w czasie W-Fu. Papa.


Komentarze

  1. Ale Twoja książka wygląda świetnie ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, blog ;) naprawę widać, że się starasz i masz inspirację ;)
    zapraszam do mnie - Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega masz tę książkę, bardzo pomysłowo ;)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely, dear. Great. I have new post also, and will be hape if you see too:

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/2015/06/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ! "To nie książka" w Twoim wydaniu jest suuuepr śliczna ! :)

    http://beautyandfashionbykatrin.blogspot.com/ - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie ozdobiłaś okładkę! Wnętrze też!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie ozdobiłaś książkę! :) Ja niestety jestem już chyba na nią za stara, bo jakoś mnie nie pociąga... Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna okładka!
    aslotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, jesteś bardzo kreatywna :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo kreatywnie :)

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna książka! :D
    Ja do szkoły już nie chodzę, jedynie w poniedziałek idę po wyniki z egzaminu :)

    Mój blog, zapraszam-kliknij :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowe :)

    Co zrobić z torebką w restauracji? Jaką wybrać wielkość i na jaką okazję? Co wypada, a czego nie? Poznaj torebkowe savoir-vivre.
    http://encore4u.blogspot.com/2015/06/jak-radzic-sobie-z-torebkami-lekcja.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Super "książka", teraz chyba jeszcze wyszła kolejna część zniszcz ten dziennik, są nowe zadania i jest mniejsza :-) Widziałam ją ostatnio w empiku. Chciałam kupić już pierwszą część zniszcz ten dziennik ale co róż się wybieram po nią to kupuję prawdziwą książkę ,że tak powiem tą do czytania jakoś bardziej do mnie przemawia. Wychodzi na to ,że zniszcz ten dziennik będę musiała sobie zażyczyć na jakąś okazję bo ja sama sobie jej nie kupię tylko będę zwiększać moją biblioteczkę :D A okładka udała Ci się super!!

    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam, Ada :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie bardziej podoba mi się 'To nie książka', niż 'Zniszcz ten dziennik' :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, ślicznie ozdobiłaś tę książkę ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Fantastycznie wygląda ta książka ♥ U mnie w szkole również oglądamy filmy XD
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja książka jest cudna haha:D
    Ja już jutro nie idę do szkoły i mogę powiedzieć, że od dziś zaczęłam WAKACJE :

    W wolnej chwili zapraszam do mojej przyjaciółki!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja siostra także ma taką książkę :D
    Twoja w środku prezentuje się bardzo oryginalnie :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się twój blog!
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wykonujesz zadania z tej książki! :)
    Tylko, gdy skończę "Zniszcz ten dziennik" zabieram się za "To nie książka" :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Według mnie "Zniszcz ten dziennik" jest lepszy, ale pięknie udekorowałaś okładkę!
    http://flawless-space.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. super zrobiłas zadania ja mam znisztendziennik wszędzie :0
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszam cię do mnie PINAXI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej :) Wspomniałaś coś u mnie o wspólnej obserwacji. Ja już obserwuję C: Mam nadzieję, że się odwdzięczysz.

    http://askers-aaskers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz