moje sposoby na udane wakacje

 Hei! Wakacje mijają  niesamowicie. Praktycznie nie mam żadnych nudów! Spędzam dni ze swoją  rodziną i cieczę się ,że wakacje tegoroczne są cudowne. Pomyślałam napisać tutaj parę sposobów na udane wakacje.  Zacznę od ;
1. Po pierwsze, zrób coś sama w domu. Jakiś CIY albo DIY.
2.Drugim sposobem jest polowanie na wielkie wyprzedaże. Zawsze w wakacje jadę na zakupy. Szukam wiele fajnych rzeczy w sklepach. Nie obchodzą mnie nowe kolekcje ale i tak bardzo wybieram przecenione rzeczy. 
Spodnie Boyfriend w wysokim stanem- Cropp
cena-69.99 pln
stara cena-149 pln
3. Telewizor nie jest taki ważny. Oprócz oglądania telewizji, pobiegaj i poćwicz. 
4. Poczytaj coś.
5. Wybierz się gdzieś z aparatem i rób zdjęcia!  
6. Spotykaj się z przyjaciółmi!
7. Obejrzyj film w kinie. 10 lipca odbyła się premiera filmu TED 2. Byłam właśnie na tym filmie i bardzo mi się spodobał. Jest  już to moja najbardziej ulubiona komedia. Niedługo w kinach pojawi się film PAPIEROWE MIASTA(nie mogę się doczekać tego filmu).

Komentarze

  1. naprawdę świetne sposoby, z wielu z nich korzystam ;)\pozdrawiam serdecznie! ;)


    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Również byłam na filmie TED 2 - świetny jest! ;))

    https://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne sposoby :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo naleśniki <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam :) http://beautyindropswater.blogspot.com
    Obs za obs ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sposoby! :)

    Zapraszam do mnie ♥ :))
    http://aleksandraa-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz