favorites of July


Witam, sama nie wiem od czego mam zacząć. Może zacznę od pogody, jaka panuje tutaj w Polsce. Jest strasznie gorąco, że aż tak mi się nie chce wyjść na dwór. Dopiero co wieczór jest chłodniej i mogę pojechać rowerem przez całą wieś.
Wczoraj u nas noc była magiczna i niesamowita. Spadające gwiazdy to coś cudownego, po prostu brak słów.
Pomyślałam napisać coś o moich ulubieńcach miesiąca (lipca).
Zacznijmy od mojego orzeźwiającego napoju. Jest to lemoniada, bardzo była mi potrzebna w każdy upalny dzień!

Ostatnio słyszałam o złotych zegarkach. Bardzo mi go brakowało i w końcu kupiłam. Jest to idealny dodatek do każdej stylizacji.  
Moim ulubionym słodkim zapachem jest woda toaletowa V'sS. 
Jestem wielką fanką TED'a. Jest to właśnie jedyna moja ulubiona komedia. 2 część jest bardzo świetna! Polecam!
Następną rzeczą są kosmetyki. Jest to błyszczyk z pięknym kolorem i szampon SYOSS. Mogę powiedzieć coś o szamponie do włosów. Jest świetny dla nich, daje włosom połysk! 

Komentarze

  1. Też kocham lemoniade, mmm pycha! Oglądałam Ted 2 super film ;)

    6odcienimnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam szampony z syoss ;)

    https://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O chcę obejrzeć Ted 2 :DD

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytanie mam od kiedy prowadzisz bloga?

    http://askers-aaskers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założyłam go 25 maja 2014 roku. Czyli prowadzę bloga już prawie rok i 3 miesiące.

      Usuń
  5. Kocham lemoniadę :D.Super ulubieńcy.Ja też ostatnio polubiłam zegarki,mam biały i do wszystkiego mi pasuje.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magda.sara - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :)
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam akie picie. Obs :).

    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie już chlodno ;) ciekawi ulubieńcy :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetni ulubieńcy :) Naprawdę super jest ten zegarek!
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajni ulubieńcy :) ja niestety przegapiłam spadające gwiazdy.
    Pozdrawiam
    http://www.fashioon-update.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Lemoniada to najlepsze co istnieje! Świetny zegarek:)

    Zapraszam do mnie gdzie opisuje moją podróż po Chinach:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też oglądałaś perseidy? Cudo! :D Pierwszy raz udało mi się wstać w nocy. Wcześniej zawsze się spóźniałam, ale tym razem to już po prostu MUSIAŁAM je obejrzeć. No i było warto.
    Wpadnij do mnie, jeśli możesz. Dopiero zaczynam na blogspocie, ale próbuję się rozkręcić: http://morningmoody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety chyba przegapiłam spadające gwiazdy, bo gdy patrzyłam w niebo, zauważyłam tylko jedną :(

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lemoniada była ze mną codziennie w upalne dni.
    U mnie w noc spadających gwiazd było totalne zachmurzenie. W tym roku widziałam tylko jedną spadającą gwiazdę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mialam ten blyszczyk :)
    Super blog!;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny ten zegarek, mi też by się taki przydał :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz