haul&diy

 
Cześć, na dzisiaj mam dla Was 2 dodatkowe posty. Czyli haul zakupowy i DIY plan lekcji. Trudno jest zacząć pisać posta. Więc, zacznijmy od DIY. Jest to wyjątkowy plan lekcji. Wykonany z technicznego bloku. Można powiedzieć, że te karteczki wyglądają tak jak zdjęcia natychmiastowe z aparatu Polaroid.

DIY
 1.Potrzebne będą- 5 kartek w kształcie prostokąta, ołówek, sznurek,linijka, klej, taśma, spinacze np. do ubrań, długopis, materiały np. sztuczne kwiaty, koronka, wstążka lub piórko.
2. Kartki wykonałam w kształcie prostokąta. W każdej w nich narysowałam na górnym środku kwadrat a na dole napisałam dzień tygodnia.
3. Do karteczek przykleiłam różne materiały.
4. A na koniec powiesiłam kartki ze spinaczami na sznurku.
EFEKT :
 HAUL
Zakupy zrobiłam w ostatnim miesiącu (sierpnia) i strasznie byłam zadowolona z tych zakupów. Ponieważ były mega!
1. New Balance 574
cena ; 223 zł,
 2. Złoty zegarek
 3. Słoik - PEPCO
cena ; 2,99 zł,
4. Okulary (podróbka) - Sinsay
cena ; 14,99 zł,
 5.Spódniczka - To Next (Bershka)
cena ; 19.99 zł, (z wyprzedaży)
 6. Bluza w prążki-Reserved
cena ; 29,99 zł (z wyprzedaży)
7. spodnie - second hand
cena-3 zł,
8.bluzka - To Next (bershka)
cena - 25 zł,
 9.bluzka w prążki - Cropp
cena ; 14,99 zł,
 10. bluzka - second hand
cena ; 3 zł,
 11. spodnie boyfriend - Cropp
cena ; 69,99 zł,
12. kurtka dżinsowa - second hand
cena ; 6 zł, 
 

Komentarze

  1. Uwielbiam wygląd Twojego bloga! Cudowny pomysł na DIY i muszę lecieć do Pepco po ten słoik *.* obserwuję xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne buty <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylowe zakupy i fajny DIY.
    Już od dawna chcę zrobić dla sobie taki kalendarz :)

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł diy i zakupy ♥ kupiłam sobie taką samą bluzką z Croppa, ale w akcie desperacji wzięłam za duży rozmiar i teraz nie wiem czy jest sens ją poprawiać :/

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł na DIY, chętnie wykorzystam ;))
    Świetny haul! Piękny słoiczek :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysl na diy ❤️ Ja mam akurat sznurki i klamerki ze zdjecia jak z polaroidu powieszone na scianie na korku i plan by u mnie wygladal super! Skorzystam z pomyslu. A sloiczek i ciuchy sa swietne. Ale i tak najlepsze skarby znajduje sie w second handach.
    Buziaki!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy pomysł na diy :)
    Może wspólna obserwacja? Zacznij i daj znać u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w tym złotym zegarku! Skąd jest?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz