black & white

top-C&A / bluzka-sh / spódnica-sh 













Komentarze

  1. Fajnie to zestawiłaś, myślałam że to sukienka :)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja:)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna ta stylizacja, mimo, ze dosc nietypowa :)

    http://by-aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne niebo wyszło na tych zdjęciach.

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to połączenie!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe połączenie. Bardzo podoba mi się chocker, czy tam naszyjnik :D

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja, podoba mi sie :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja oryginalna i z pazurem. Scenografia idealnie współgra z jej charakterem :) W wolnym czasie zapraszam Cię na mój pierwszy w życiu post! Koniecznie daj znać co o nim myślisz :*
    http://anielkazawila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie oryginalna stylizacja. Może nie w moim stylu, ale tobie pasuje! :)

    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz