decorations for the room


hey, postanowiłam dzisiaj napisać posta o ozdobach do pokoju i innych typu rzeczy które sprawiają że pokój będzie idealny. Nie będę dużo pisać, a po co? Zacznijmy od ...
1. ŁÓŻKO/KANAPA - poduszki i narzuta
Nie mam takiego łóżka do spania, ale dlaczego? Ponieważ wolę kanapę z jednego powodu , zawsze do mnie ktoś przychodzi to na łóżku chyba nie będzie siedział tylko najlepiej na kanapie. Kupiłam narzutę w pepco za 79 zł i pasuje do koloru ścian. Poduszki są z jyska, tylko że ta biała ze złotymi napisami to podszewka za 11 zł.




2.ŚWIATEŁKA 
 W pepco znalazłam fajne lampki za 9,99 zł. Jestem zadowolona z tego zakupu. Ten gadżet sprawia że pokój staje się ciekawy a nie nudny.

3. COŚ NA KOSMETYKI
Białe doniczki ze wzorami są od dawna modne - to wiem. Uważam że warto takie mieć na pędzelki czy kosmetyki.

4. SZTUCZNA SKÓRA - dywaniki
Ta skóra jest w stylu skandynawskim, najbardziej biały kolor. Można je znaleźć w jysku. 


5. ŻYWE KWIATY
Kwiaty to jedyna podstawa! Ja zawsze mam żywe kwiaty kupione w kwiaciarni , są one lepsze od sztucznych, moim zdaniem sztuczne kwiaty są na pogrzeby czy cmentarz. 

6. MAŁE OZDOBY
Znudziła mi się skarbonka świnka, w pepco na oko wpadła mi znacznie inna w kształcie kaktusa za 9,99 zł. Jak wspomniałam wyżej że lubię żywe kwiaty ale sztuczne rośliny też lubię tylko że liście! W jysku znalazłam super liścia do wazonu za 5zł

To tyle na dzisiaj, następny post będzie o majkijażu. bye

Komentarze

  1. Widzę że zakupy w pepco udały się 😉 byłam ostatnio i też zastanawiałam się nad lampkami w ananasy lub serca i nie wybrałam żadnych bo nie mogłam się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne dekoracje do pokoju! Już nie mogę się doczekać kolejnego posta!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zainwestowałam w ozdobną doniczkę, która służy mi do przechowywania kosmetyków. Z kwiatów stawiam na sukulenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne dekoracje ❤ Też mam tą doniczke na kosmetyki, haha ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle inspiracji :D Też planuję małe zmian w pokoju, więc pewnie skorzystam z któregoś z pomysłów. Jak wchodzę do pepco to bym najchętniej wykupiła cały sklep haha Większość rzeczy, która tam jest pasuje do mojego stylu.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja byłam baardzo dawno w pepco.. aż nie wierzę;D
    bardzo podoba mi się "wystrój" Twojej kanapy i te ananasowe światełka :D

    Zapraszamy na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham piękne rzeczy a te które pokazałaś są cudowne <3 szczególnie podusie, kwiaty i przybornik na kosmetyki <3

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te lampki mnie uwiodły :)
    Super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne wnętrze i piękne dodatki 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie poluję na jakieś poduszki, żeby dać je na łóżko. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Na wiosnę zawsze robię małe porządki, muszę niedługo wziąć się za nowe umeblowanie pokoju! Bardzo lubię pepco! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli mogłabym urządzić swój pokój od nowa, to wyglądałby właśnie tak!
    Idealny! <3

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne rzeczy! Muszę się wybrać do pepco :)

    http://karolinaszewerda1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz