DIY-spodenki vintage

Dzień dobry, dzisiaj chciałabym pokazać spodenki które sama zmieniłam z długich jeansów na krótkie dzięki nożyczek. Te jeansy miałam dosyć długo, leżały u mnie w szafie piękne 4 lata. Kupiłam je z second handu, chodzę tam często i naprawdę można znalezc perełki. Cena tych jeansów to 3 zł kosztowały i to była rewelacyjna cena. Postanowiłam ściąć je na krótkie spodenki, ponieważ miałam taką wenę i w sumie zbliża się już lato więc warto przerobić spodenki niż kupować nowe ;)

Komentarze

  1. Najlepiej :) Idealne na nadchodzące lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Sama często kupuję w lumpeksach, jestem lumpeksiarą i nie pamiętam kiedy ostatni raz kupiłam coś nieużywanego :D Świetnie przerobione spodnie, zrobiłam tak samo ze swoimi :) Miały za szerokie i zbyt krótkie nogawki. Krótkie spodenki to coś, czego latem w szafie nie może zabraknąć :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, świetne są takie projekty DIY☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak często robię! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszły, sama chodzę do lumpeksów, to najlepsze miejsce, aby kupić rzeczy do przeróbki za grosze :D

    Pozdrawiam serdecznie, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz