Plany na wakacje.!

Hej.!
Już tak blisko wakacje, jeju jak ja nie mogę się doczekać tych wakacji.! Oceny mam już wystawione. Ale ten rok szkolny szybko minął.! Od poniedziałku do dzisiaj miałam 4 lekcje i było mega fajnie.! Siedziałam na komputerze , ogarniałam na asku , gadałam na lekcji z przyjaciółmi (oczywiście pani pozwoliła) :*. Dzisiejszy dzień w szkole był najlepszy , bo nie miałam żadnych lekcji i nauki, tylko siedziałam na komputerze i oglądałam razem z klasą film na polskim. Dzisiejsza pogoda była super, więc po szkole poszłam z Pauliną robić zdjęcia i były mega super i świetne wyszły.! Ubrana byłam w krótkim topie , szorty , koszula i conversy. Miałam różową koszulę, która pasowała mi do różowych ust. 
......

......

Dzisiaj na tym blogu napiszę kilka moich planów na wakacje:
▶ 30 czerwca jadę na obóz i będę tam 13 dni , spotkam tam na obozie nowych ludzi ,
 ▶ Będę spotykać się z przyjaciółmi,
▶ Będę robiła tyle świetnych zdjęć z koleżankami i przyjaciółmi,
▶ pod koniec lipca jadę do Chorwacji,
▶ będę jeździć rowerem z przyjaciółmi ,
▶ wyjazdy do miasta ,


▶ może pojadę jeszcze do Krakowa ,
▶ będę uczyć się grać w tennisa ziemnego oraz piłki nożnej ,
▶ dużo będę pisać postów na tym blogu ,
▶ chyba farbuję końcówki na różowo ,
▶ ognisko koło mojego domu i zaproszę dużo osób ,
▶ wyjazdy gdzieś nad wodę i plażę ,
Chyba tyle planów i jest ich sporo.!


Komentarze