Summer.!

 
Hello.! 
Dzisiaj było zakończenie roku szkolnego.Miałam z niektórych przedmiotów bardzo dobre oceny ale nie miałam czerwonego paska , no i po wakacjach idę do drugiej klasy gimnazjum. Dzisiaj było tak ciepło , więc poszłam trochę robić zdjęć. Bardzo jestem szczęśliwa i mam nadzieje że te wakacje będą udane. Już w poniedziałek jadę na obóz na 13 dni , nigdy nie byłam na obozach ale teraz pojadę , myślę że będzie tak fajnie.

Założyłam sobie wianki na głowie i wiem że wianki w tym roku są modne ! Kiedy byłam w mieście to widziałam jak dziewczyny chodziły po ulicach z wiankami i świetne wyglądały. W tamtym roku w pierwszym dniu wakacji zaczęłam być na diecie, schudłam nawet 14 kg, zawsze myślałam ,że w przyszłości będę dietetyczką. Jeszcze w tamtym roku pojechałam nad morze, ale teraz pojadę do Chorwacji, wiem że tam jest tak piękne i muszę tam pojechać. Życzę wszystkim którzy czytają mojego bloga,  miłych i udanych wakacji.




Komentarze