Goodbye May / rok bloga / 29 dni do wakacji

Dokładnie 25 maja 2014 roku, założyłam bloga. Pamiętam to wszystko jak się zaczęła przygoda z blogowaniem. Czasem było tak ciężko, ale póżniej wszystko się polepszyło. Gdy prowadziłam bloga, to mega się zmieniłam. Czytałam kilka blogów ,bardzo zaciekawiły mnie Wasze rady i posty. Miałam też zamiar usunąć bloga. Nie zrobiłam tego, ponieważ moje przyjaciółki mówiły że mój blog nie jest najgorszy od innych. Minął już rok i nadal prowadzę bloga. Dziękuję za wszystko!
***
Już robi się koniec maja, ten miesiąc nie był taki dobry. To znaczy, że nie było pięknej pogody. Kilka razy padał deszcz a jutro w końcu nadejdzie słońce i będzie lepszy czas na sesję. Zrobiłam zdjęcia, które macie poniżej. Te rzeczy na zdjęciach są moimi ulubieńcami tego miesiąca! Myślę , że już niedługo pojawi się następny post! Zostało jeszcze 29 dni do wakacji!  


Komentarze

  1. Gratuluję pierwszej rocznicy !!
    Świetny blog , życzę samych sukcesów w przyszłości ;)
    Pozdrawiam , afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Mam nadzieję, że będziesz blogować jak najdłużej!
    Mój Blog!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Też uwielbiam ten balsam do ciała!
    Mój blog ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga. :)
    Poza tym świetni ulubieńcy, borówki są pyszne i zdrowe ♥

    Pozdrawiam
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów ;))

    blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te same perfumy :) Są świetne :))

    http://swiatfaustii.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam te same perfumy :) Są świetne :))

    http://swiatfaustii.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w dalszym blogowaniu ;)


    Zobacz dwie propozycje white total look :)
    http://encore4u.blogspot.com/2015/06/white-total-look.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz