be strong...

PL:...dla innych. Niektórzy zazdrością bogatym ludziom, że mają wszystko czego pragną. A ja zazdroszczę tym, którzy mają dobre serce. Głównie to pomagają ludziom, a przede wszystkim ratują im życie! Ponieważ są silniejsi. Szukają domu dla zwierząt, pomagają bezdomnym i chorym!  Nazywam ich wspaniałymi ludźmi . Też mogę się stać silna, ponieważ potrafię być dobra dla innych.
 Gdy jestem na ulicy i widzę biednego człowieka. Sama wiem czego on potrzebuje. Daję jemu pieniądze i mówię żeby kupił coś do jedzenia. Dużo takich ludzi spotkałam i robiłam tak aby nie umierali z głodu. Potrafię dać komuś szczęśliwą chwilę! Nienawidzę ludzi, którzy śmieją się z biedniejszych od siebie lub wyrzucają na ulicę zwierzątka.
*W całym świecie jest wiele silnych ludzi, dlatego postarałam napisać o tym na moim blogu. Abyście też byli silni, czyli pomoc i szacunek dla innych niż zazdrość bogatych.
 
ENG:..for others. Some envy rich people that they have everything they want. And I envy those who have a good heart. Mostly it helps people, and above all save their lives! Because they are stronger. Looking for a home for animals, help the homeless and the sick! I call them great people. I can also become strong because it can be good to others.

  When I'm on the street and I see a poor man. Sam know what he needs. I give him the money and say to buy something to eat. A lot of these people I met and I did so as not to die of hunger. I can give someone a happy moment! I hate people who make fun of poorer apart or thrown into the street animals.
* Throughout the world there are many strong people, so I tried to write about it on my blog. That ye also were strong, that support and respect for others than envy the rich.

Komentarze

  1. Śliczne zdjęcia! Tez zawsze staram się pomagać biednym.
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama staram się pomagać innym , bo to co dajemy od siebie do nas wraca ze zdowojną siłą :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja podziwiam ludzi, którzy mimo przeciwności potrafią być silni i idą z uśmiechem na twarzy :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozumiem ludzi, którzy śmieją się z biedniejszych ludzi, nie widzę tu nigdzie powodu do śmiechu.

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne słowa :) serio mega mi się podoba twoje podejście!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze napisane, sama nigdy jakoś o tym nie myślałam... śliczne zdjęcia :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne fotki. Super napisane
    U mnie nowy post, zapraszam do mnie

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne fotki ;) i dobrze napisane ;)

    zapraszam do mnie justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. a co to za nuty :) ? Piękne zdjęcia :) Zgadzam się z Tobą, z wiekiem staję się bardziej wrażliwa na drugiego człowieka może dlatego, że już trochę się poznałam na ludziach, i uwielbiam pomagać innym, chociażby uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybacz, ale muszę to powiedzieć. Na pierwszym zdjęciu, tym obok ręki wyglądasz jakbyś robiła nr 2. :P To moje odczucie. Reszta zdjęć oczywiście super! :)


    Zapraszam na konkurs!
    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik
    ZNU GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze robisz, zawsze powinniśmy pomagać na tyle, na le jesteśmy w stanie.

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :)
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. swietna koszulka. I wielki szacunek dla Ciebie za post. Miło, że są jeszcze ludzie, którzy zwracają uwagę na prawdziwe wartosci w życiu.
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post! Cudnie wyglądasz! Post jest naprawdę...mega!
    Zaobserwowałam bloga! Mogłabyś zrobić to samo u mnie? Bardzo
    proszę, dopiero zaczynam c:

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Co to za utwór na ostatnim zdjęciu? ;)
    Prześliczna jesteś.

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia ♥ i przecudne słowa ♥
    całkowicie się z Tobą zgadzam..zamiast zazdrościć, powinniśmy pomagać innym jak tylko się da ♥

    zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post, bardzo mądre słowa, tacy ludzie są najsilniejsi :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja lubię pomagać innym. Ostatnio wracalam że sklepu z 2 bagietkami i podeszła do mnie starszą pani bezdomna i mnie się pyta takim slabym głosem "masz cos do jedzenia jestem bardzo głodna" bwez zastanowienia dalam jej bagietki a potem było mi przykro że na stare lata spotyka ją coś takiego. Teraz powinna siedzieć pod kocem i odpoczywać a nie to co teraz ma ... :'(
    Sliczne zdjęcia obserwuje
    http://milka-miilka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mimo, że nie jest to post o outficie to bardzo podoba mi się zestawienie białej koszulki z tą koszulą, wyczuwam styl grunge, który bardziej lubię. Nawet zdjęcia z rozszczepieniem światła. Super!

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak kiedyś chciałam bezdomnemu kupić bułki to mnie wyśmiał i poszedł dalej, bo wolał piwko, także no. Od tamtej pory się zraziłam do takich ludzi i wole pomagać zwierzętom:)
    Mój Blog hdshua.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bardzo chciałabym zostać wolontariuszką w jakimś schronisku, ale niestety mam za daleko. :)

    Byłabym bardzo wdzięczna, jeśli mogłabyś kliknąć w linki.:)
    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja lubię pomagać innym
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz