8 idealnych rzeczy

 Cześć, zbliża się już jesień. A my zastanawiamy się co jest idealne na tą porę roku i nie tylko. Mogę dać Wam radę ; Kupujcie z głową! Są takie momenty, gdyż chcemy mieć udane zakupy w różnych sklepach. Dzielimy też na dwa rodzaje dziewczyn które wydają bardzo dużo pieniędzy a drugie mniej. Ja należę do tych dwóch rodzajów. Ponieważ o połowę wydaję na markowe ubrania, chodzę do second handów(gdzie możemy znaleźć cuda!). Pokażę Wam 8 najlepszych rzeczy, jakie posiadam.


1. Czarne botki na obcasie. Kupiłam je w CCC. Są to przecudne buty na każde wyjście.
 2. Dżinsowa kurtka- od tego roku stała się bardzo modna. Kupiłam ją w second handzie, jedynie zapłaciłam za nią 6 zł.
3. Czarne dżinsy z dziurami- najbardziej mi się spodobały spodnie w H&M, kupiłam je i jestem bardzo zadowolona. Znajdą się też inne spodnie z inspiracji. (poniżej)
4. Złoty zegarek- jest wspaniałym dodatkiem do każdej stylizacji!
 5. Bluzki, topy i sweterki w paski to coś idealnego.
 
6. Na dole koronka! Sweterek z koronką- H&M / bluzka-HOUSE
 7. Sportowe buty. Kocham chodzić nowymi butami New Balance 574. Znajdą też najmodniejsze buty tego roku  Adidas Superstar, Converse, Vans , Nike Roshe Run.
 
8. Czarne futro. Szczególne sztuczne, ponieważ prawdziwego futra bym nie kupiła! W second handzie kupiłam czarny skarb! Nie mam go jeszcze, ponieważ zawiozłam do pralni, ale kiedyś Wam je pokażę na blogu ;).
 #Może w następnym poście, będzie jesienna stylizacja :). Bye kochani!

Komentarze

  1. Świetne new balance <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetny post ! Też za niedługo musze się wybrać na zakupy do sh :) Mam te same spodnie i po prostu uwielbiam je! Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej spodobały mi się botki, chyba muszę sobie sprawić takie w tym orku bo są cudowne ! <3

    http://thebeautyofinthedetails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie te rzeczy są po prostu cudowne <3
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  5. Za ile kupiłas te butki. I wstawisz zdjęcia np. na instagrama tego futerka <3

    Carewww910.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Za ile kupiłas te butki. I wstawisz zdjęcia np. na instagrama tego futerka <3

    Carewww910.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapłaciłam za nie 119 zł ;). Właśnie mam pokazać te futerko na blogu.

      Usuń
  7. Świetny wpis, podoba mi się zestawienie tego co kupiłaś z inspiracjami :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też planuję zakup botków na grubym obcasie, muszę się w końcu wybrać na zakupy :) A do spodni z dziurami jeszcze się nie przekonałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie botki to naprawdę coś wspaniałego ♥ ja właśnie poluję na jeansową kurtkę, ale ciężko mi znaleźć idealną, bo jestem dosyć wybredna ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki boski post! :D <3
    Zapraszam tez do siebie :) http://princess-world-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. spodnie z dziurami są genialne ! uwielbiam nie tylko te z dziurami na kolanach, ale i takie całe potargane. niestety jestem zmarzluchem i na aktualną pogodę zdecydowanie nie odważę się założyć :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz