Kosmetyki, które uzywam na codzien

Hi, post jest o moim codziennym make-up.  Powiem jedno, że nie używam pudrów ani fluidów. Dlaczego? Ponieważ przez te produkty, można zmarnować skórę na twarzy. 
Mam dużo pomadek, w dzień używam tylko jedną. Nie lubię czerwonego koloru szminki, bo są dla mnie niezbyt ładne.
 Rysuję kreski na oczach i nakładam dużo tuszu do rzęs aby były długie i pogrubione. Nienawidzę rysować kredką pod oczami, bo mi nie pasuje. 
Poniżej macie zdjęcia moich kosmetyków. 
1. szminka
2. pomadki do ust (Maybelline NY , EOS)
3. błyszczyk (MAX STUDIO)
4. eyeliner (Rimmel , miss sporty)
5. tusz do rzęs (Maybelline NY)
6. kremy NIVEA

Komentarze

  1. tez mam tego eos'a i ta pomadke
    ciekawy post
    ob tak dalej
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tę baby lips, slicznie pachnie uwielbiam ją hahXD ♥
    http://jestem-folta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię baby lips i też nie nakładam na twarz fluidów itp. :)
    Stawiam na naturalność. :*

    Pozdrawiam,
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  4. Eos najlepszy! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten eyeliner z MissSporty :)

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Baby lips i ten sam rusz również używam :)

    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baby lips uwielbiam!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam tusz i bardzo o lubię, a krem nivea także codziennie stosuję :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz